Nekad T1mpers | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T1mpers

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015176734/

Ditt Hex-ID: 11000013ee0aa1e

Vad är din discord tagg? Timpan8699 eller t1mpers

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-03-20_211055052.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag visste inte själv först men jag hoppade support igår och jag hade skrivit /me har en pistol i röven fast jag inte hade de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med några grabbar jag hade träffat ingame och vi åkte runt och hade roligt, sen var jag lite dum i huve och skrev att jag hade en pistol i röven fast jag ej hade det, dumt gjort av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu vet inte jag om jag vart bannad för mina /me eller inte, för när jag hoppade support stod det att det inte fanns någon anledning till att jag vart bannad. Är det någon annan anledning vill jag gärna veta vad jag har gjort för fel, för jag vill verkligen visa att jag ångrar det jag har gjort. Unive är den ända roliga rp servern och det var väldigt dumt gjort av mig att inte ta rpn seriöst inne på servern. Men vart jag bannad för mina /me så förstår jag varför staffs valde att banna mig för så ska man inte bete sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för det mesta för länge sen när jag var ny på servern, men har lärt mig av dessa bans och tagit med mig vad jag har gjort fel för att utveckla min rp nivå. Och nyligen för inkompetent innan denna bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag. Jag hade kunnat uppföra mig bättre och haft en bättre rp nivå, men de var sent på kvällen och jag å några ingame kompisar åkte bara runt och hade det kul så jag trodde inte att de skulle hända något. Men det är ingen ursäkt, detta ska ej hända igen. Om de nu blir en nästa gång ska jag uppföra mig och ha en mycket bättre och proffsigare rp nivå, och inte bara rp för att åka runt och ha kul, och detta ska inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag hqr lärt mig att jag ska respektera serverns regler och rpa bra om jag ska spela på unive, inte hålla på att halv-lalla osv. Skulle jag fått en ny chans efter detta skulle jag förbättre mig rejält!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka