Nekad t0rpeden | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0rpeden

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? t0rpeden

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Ali kommer från Albanien där han har haft tuff uppväxt med sin riktiga familj som slog honom. Ali hade väldigt många blåmärken överallt och hans lärare frågade hela tiden vart han fick blåmärken ifrån, men han svarade alltid att han slog i en stol, bord, gick in i en dörr i mörkret. Han hittade alltid på massa saker för att han verkligen älskade sina föräldrar även om dom slog honom varje dag. En dag när Ali va hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och Ali sin familj va ganska fattig men Ali Vågade inte erkänna. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom familjen va fattig hade dom inte råd att köpa en tandborste för dom behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Ali hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han pluggade så mycket även om han blev slagen varje dag så satt han uppe till 1 på natten ibland när alla sov i deras lilla hus och bara pluggade för att få bra betyg, de va väldigt viktigt för Ali. Hans hus består av 3 rum, toalett, kök, och ett rum där alla sov. Alla dessa rum va små och på sommaren va de jätte varmt i alla rum så de knappt gick sova o de lilla rummen så en gång bestämde Adam sig för att gå upp på taket och sova där för att de va så varmt. Ali hamnade i en liten by som heter Mölle där han skulle få bo resten av sitt liv. Ali va 14 år gammal när han kom till Sverige och när han va 15 började han umgås med en stor mekaniker som gjorde att han började gilla bilar mycket mer. Mekanikern hjälpte honom väldigt mycket samt lärde honom väldigt mycket! Sedan när Adam va 21 år gammal flyttade Ali till en större stad som heter Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp och Väldigt bra och långvariga scenarion där inget lall sker då jag går all in när jag går in i ett scenario och försöker göra det till ett så bra scenario så att man inte ska behöva gå support efter och istället ge cred till alla som var med i scenariot och gjorde de till ett bra scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motparten t.ex robba oss eftersom jag har robbat han flera gånger så ger jag han en chans att robba mig så blir det mycket roligare rp eftersom om jag robbar samma person hela tiden det blir inte kul om han robbar mig blir det inte samma sak hela tiden och även om man förlorar ett scenario är fortfarande rpn rolig, som när jag gjorde ett bankrån en gång så stack jag inte direkt från polisen jag körde småvägar där jag inte han gasa upp och gav polisen en bra chans och då så åkte jag fast och scenariot fortsatte i polis stationen istället för att jag hade dragit därifrån direkt och ja där var scenariot klart.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har förstått alla regler kan säga den bredaste och största regeln för mig som är suntförnuft då det jag utgår från att man inte gör något orealistiskt som t.ex kör in i något eller slår någon utan anledning då jag skulle säga suntförnuft ingår i alla regler som finns på servern då man ska tänka realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka