Nekad T0bbe | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T0bbe

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445643049/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lennartsson

Vad är ditt discord namn? Tobbe#7139

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Tobias johnsson född 1993 den 11 mars. Han älskar bilar särskilt äldre veteran bilar. Han kör runt med sin vita Volvo 850R som är den bästa bilen han vet. Han är uppväxt i Småland och har varit uppväxt med bilar hela sitt liv. Under hans barndom så bodde han på en gård med sina föräldrar och två bröder. Han älskar att vara med sina vänner på bilträffar och bara umgås med sina vänner. När folk berättar om honom så brukar dom säga att han är en snäll och omtänksam person men även gillar att dricka lite hembränt om fredagarna. Han gillar kroppkakor muffins och snus. Och hans största dröm i livet är att flytta till Norrland och öppna en egen bilaffär med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker om realistiskt rollspel och därför skulle jag vilja kunna vara med och delta och förbättra upplevelsen för andra med spelare. Även försöka få jobb på på tex, Mekonomen och få jakt licens för att kunna jaga. Jag vill att alla ska trivas på servern och bli lika behandlade och därför vill jag vara med och uppfylla det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en populär server med seriöst roll spel och bra Staff som hjälper dig om något skulle strula. Och jag hade vilja hjälpa till att göra servern till en ännu bättre plats för spelare.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på en massa andra rp servrar och många där tipsade om unive så jag har kollat mycket på twitch och på andra som körde på unive och jag tyckte servern verkade bra. Så jag gick med för 2 månader sedan och känner mig redo att gå vidare genom att bli medlem för att kunna hjälpa andra och förhöja deras upplevelse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hjälpa folk och förhöja deras tid på unive. Kunna hänga med vänner och kunna gör mycket mer. Det jag vill mest är att börja jobba på mekonomen och skaffa jaktlicens för att kunna hjälpa folk och umgås med vänner och skapa nya kontakter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på mekonomen skaffa jakt licens och hjälpa andra. Även umgås med vänner och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag har spelat här nu i 2 månader och har inte för en sekund tröttnat på servern och har inte spelat på någon annan sen dess

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka