Accepterad T0bbe | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T0bbe

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198445643049/

Ditt Hex-ID: 11000011cee4529

Vad är din discord tagg? #Tobbe7139

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (Power gaming)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var med i en bil krock och då så flög jag ut ur framrutan och en av mina kompisar med. Och när vi låg på marken låg jag där och sa aww va fan hände och sen resta jag mig upp och gick fram till min kompis som sa att han hade jätte ont i huvudet så jag skulle gå fram och hjälpa honom och då blev jag bannad så asså jag kanske gjorde en lite dålig rp insats men jag var rädd om min vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått ett samtal av min kompis som var nere på ön så jag åkte dit och på vägen dit så såg jag två av mina andra vänner som hade krockat på bron så bengt en av dom då asså hoppade in i min bil och så fortsatte vi mot ön där min kompis var. Och på vägen hem från ön kom en bil och körde på mig bakifrån så jag och min kompis flög ut genom fönstret och då låg jag där och sa aww vad fan hände för att jag han inte se att bilen bokom kom så jag reste mig upp och gick fram till min kompis och skulle precis gå ner på knä och försöka få kontakt med honom och precis då så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag kan ha haft en lite liten reaktion men asså jag sa aww vad fan hände och gick fram till min kompis som låg på marken och skulle höra med honom hur det gick så asså jag han ju inte reagera. Asså jag tycker tre dagar var lite att ta i.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban i två dagar för att tjuvkopplat en motorcykel som jag hade letat efter hela dagen. Och av det lärde jag mig att jag aldrig ska tjuvkoppla igen för jag vill inte bli bannad jag vill kunna spela på unive med mina vänner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde sagt lite mer att jag hade ont men asså jag var rädd att min vän höll på att dö så jag tänkte att jag skulle sätta mig vid honom och försöka få kontakt med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste regera mer efter krascher och olyckor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka