Nekad T0bbe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T0bbe

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lennartsson

Vad heter du på discord? Tobbe#7139

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg hur många det var som väntat och jag väntade med ett par i flera timmar och det var inte alls kul så vill hjälpa till och ta tag i detta och hjälpa folk som vill bli medlemmar och slippa denna väntetid för att undvika besvär för de som väntar. Jag vill också hjälpa serven att utvecklas. Jag känner att jag har tid att sitta och svara på ansökningar och göra intervjuer med folk när jag inte RPar. Jag vill visa vad jag kan och jag har lite vänner som spelar på serven och dom säger att denna rollen passar mig. När någon kommer bli medlem så vill jag göra dom lite tryggare så att dom känner sig lite säkrare. Det vad jag ser så är det också inte så många medlemskap ansvariga så om jag skulle bli en medlemskap ansvarig så skulle kanske flera personer blivit medlema under dagen. Personligen tycker jag att folk som är medlemskap ansvariga är väldigt bemötande och jag ser mig som en av de ifrån mitt perspektiv och vill hjälpa servern att få in fler medlemar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som medlemskap ansvarig därför att jag är social, gillar att prata och lära känna nytt folk, jag är aktiv, jag är lite extra hård med att man ska kunna regler och rp så att folk som blir medlemmar ska kunna rp:a och kan reglerna och jag kommer t.ex inte godkänna en vän bara för att det är min vän även om den inte kan rp:a eller inte kan reglerna osv. Jag kommer alltså godkänna och neka folk med lika värde och jag kommer t.ex inte vara snäll och godkänna eller icke snäll och neka beroende på hur jag tycker personen är. Jag kommer ta dom besluten på hur den personen allmänt är, om den kan rp:a, om den kan reglerna osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dom personerna som man själv vill bli bemöt av andra personer och eftersom jag vill bli bemöt på ett väldigt trevligt och bra sätt så kommer jag göra allt jag kan för att bemöta alla personer som jag tar en intervju med på ett väldigt trevligt och bra sätt. Så dom kan känna att detta är en väldigt trevlig person och kan sin grej han gör för då kanske dom tycker att detta kan nog va enklare att ta en intervju med istället för att dom ska ta intervju med en som är jätte arg tex. Så jag vill bemöta alla som tar intervjuer med ett bra sätt så att dom kan känna sig glada och trygga med mig. jag med så vi båda känner oss glada och tänker han där killen var väldigt snäll. Och Att Man ska vara schysst, omtänksam, snäll, ha bra ton, inte skrika, man ska inte vara kaxig för att man tror att man är cool är något man ska ha precis samma rättigheter som alla andra och inte skrika på dom eller så. För då kan några som tex är känsliga bli ledsna och inte vill ta intervjun och dom kanske kunde intervjuern jätte bra men så jag tycker att man ska va trevlig och allt sånt för då är oftast alla glada och trevliga tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? RPn blir högre då fler kan ha bättre jobb och det blir mer arbetare och då kanske det alltid finns hjälp till det man behöver hjälp till. en medlem får mer fördelar och möjligheter som att de kan slåss och då kan man inte ge en helt ny typ lallare för de kommer bara att slåss med alla och kan han reglerna slåss han inte. och medlems rollen kan ge mer och bättre och roligare jobb som också kan hjälpa till i staden och då har de mer möjligheter i staden. hoppas jag skrev hyfsat rätt förstår inte riktigt frågan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på unive tycker jag att man ska vara trevlig och kunna alla regler som är grundregler man ska ha en bra RP nivå och en bra ansökan till medlem som berättar alla planer och så vi får veta saker om karaktären. man ska inte vara en dryg medlem utan en medlem som stöttar communityt och står upp för unive. De ska ha en utförlig beskrivning av sin karaktär och en bra beskrivning ut av alla andra regler. Jag anser även att alla som ska bli medlem ska kunna reglerna. (är det någon regel dem är halvt osäkra på så skulle jag säga att de måste gå på RP introduktion minst 1 gång i veckan) Jag anser att man inte ska lalla eller spela för att förstöra för andra. De ska också tänka på sunt förnuft och kunna bemöta både Staffs och andra medlemmar med respekt och hur de själva vill bli bemötta.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle bli att få in nya medlemar, att sätta ett gott exempel för staff teamet och få servern att växa med roliga och glada personer som vill vara en del av den största svenska rp servern. Jag känner att det är mitt ansvar ifall medlemmar bryter mot rollerna speciellt om det är jag som godkänt då. Eftersom att det är jag som godkänn dom och då blir det helt fel och mitt ansvar ifall de bryter mot regler. Att vara Medlemskap Ansvarig är ett extremt stort ansvar då man är "första ansiktet" eller människan de pratar med. Man har extra stort ansvar för servern framtida RP, då man är den som kommer bedöma om de har vad som krävs för att bli medlem. Ansvaret är också att ge rollen till icke lallare som har seriös RP nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14.50- 23.00 Tisdag: 15.30- 23.00 Onsdag: 14.50- 23.30 Torsdag: 15.00- 23.00 Fredag. 10.45- 02.00 Lördag: 09.00- 02.00 Söndag: 10.45-11.00-

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ända sen jag hittade unive så har jag inte spelat på någon annan server och är inte högt uppsat på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Några korta meningar: Jag vill göra communityt till en bättre plats där alla ska trivas plus få träffa/prata med nya människor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka