Accepterad t r i p p e r | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t r i p p e r

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280360/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? noeL#1037

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adaam Svensson han har haft en tuff uppväxt han kom från ett annat land han blev mobbad och retad han blev kallad fetto tjockis och köttbulle tiden gick han blev mer och mer mobbad. När han slutade skolan började han hänga med kriminella och han blev spring pojke i ett gäng han langade droger och vapen åt dem tiden gick och när han hade gjort de ett tag vart han fast medlem och han började gå runt beväpnad och ta droger han kunde inte bete sig bland andra människor och han åkte in för vapeninnehav och för droger. efter ett tag i fängelset började han må dåligt av allt droger han hade tagit och polisen var tvungna att köra han ukut till sjukhuset. Sjukvårdaren tittade på skadorna och dem sa att han skulle klara sig fint.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rp och hjälpa så många som möjligt som är väldigt nya till fivem Och dem som har unive roleplay som sin första server då de kan bli väldigt svårt för dem eftersom att Unive Roleplay är en fivem server med väldigt bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och hjälpa så många som möjligt som är väldigt nya till fivem Och dem som har unive roleplay som sin första server då de kan bli väldigt svårt för dem eftersom att Unive Roleplay är en fivem server med väldigt bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska ha kul även om motparten vinner Tex ett snut jag eller ett senario

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay genom att min kompisar har rekommenderat unive och jag tittar på streamars som spelar på unive Tex drobz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka