Nekad t o f f e | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Ditt discord namn: _toffe_

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Ken12

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att Ken valde att dra min krim för att jag stormade ett gänghus själv. Jag stod bredvid min polare som fick ett samtal att vår medlem som var kidnappad. Vår medlem berättar att han är kidnappad och då är mitt huvud tänkte jag bara att ni måste rädda en polare och då var det att storma. Jag är en ny krimspelare efter att kommit tillbaks från en annan server och jag visste inte riktigt om denna regel och det är så klart mitt fel för det ska jag ha läst men det har jag missat men jag kan lova er att jag att jag kommer aldrig göra om detta. Jag vill verkligen ha tillbaks min krimroll för att jag är inte en typ av som spelare Jag är så spelar som vill ha det roligt med Kim rp:n. Jag ångrar så sjukt mycket det jag gjorde och mer än så kan jag säga

Hur är beslutet felaktigt? Det är både jag och nej som felaktigt. Såklart är ju det fel att det storma om att jag är helt här själv men jag tänkte att vår boss inte är vaken och vår medlem i kidnappad. Det är senare Nu på natten då kanske inte är de är så många som är med i kidnappningen och då kan jag storma själv och rädda en polare. Men detta hade jag fel i för de var rätt många och jag gjorde inget bra RP utav stormningen. Som sagt är jag en ny krim-spelare jag har fått komma tillbaks från en annan server och såklart är ett Mitt ansvar att läsa denna regel men det har jag råkat missa och jag vill verkligen ha tillbaks min Krim. Det var inte meningen att det skulle bli så här dålig RP utav allt utan jag tänkte att det skulle bli större roligare scenario. Jag hoppas att du ken förstå vad jag menar och mitt perspektiv av det hela. Jag skulle uppskatta så sjukt mycket att få tillbaks min Krim med till exempel en krimvarning eller något liknande

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ken du har beviset

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka