Antagen T jonathan123 | Chef-jobb ansökan [Securitas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas chef

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? jonathan2564

Ange ditt födelsedatum: 4 Mars 2007

När fick du medlemskap på Unive? Första gången tidigt 2021, nu - för ca. några månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter inom yrket generellt, varit (securitas chef några tillfällen) men även inom ledarskap. Ledarskaps erfarenheterna kan hjälpa mig genom att jag använder de för att bygga upp en stabil arbetsplats. Jag kommer att kunna använda min strikta sida vid behov, ta ett gott ansvar och visa en god ledarskaps förmåga. Tidiga erfarenheterna som jag tagit med från securitas med även det polisiära yrket, kommer att hjälpa mig inom detta yrke.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring detta jobbet är att aktivera Securitas, men även se till så att samtliga anställda har en god kompetens & det som krävs för att arbeta inom yrket. Har även planer att bygga upp en gemenskap, se till så att arbetsplatsen i övrigt har det bra osv. För mig är aktivitet nyckel, men även kunskap. Jag vill kunna hitta en god balans inom yrket - både kompetens & även aktivitet. Målet är att vara strikt när det behövs & bygga upp en bra arbetsplats där folket kan sin grej, kan vara aktiv & visa upp sig. Och självklart ett driv. En sak till är att jag skulle fortsätta samarbetena som finns mellan yrkena, kanske uppdatera dem eller utöka dem.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Vardagar ca. (minst 3 timmar)
Helger + lov (3 timmar eller mer)

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Grattis!

Du har valts ut som chef till Securitas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka