Inaktuell T ice | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? toffe

Vad är ditt discord namn? _toffe_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Dagge 25-26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, Trevlig Pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har en hemsk bakgrund. Min pappa gick bort i ung ålder. När jag var 10 år gick min pappa bort och under dessa 10 år jag levt har han varit polis! Jag vill bli lika högt uppsatt som min pappa och göra det för han. Min farsa var min förebild och därför ska jag bli en högt uppsatt polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget RP jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RP som att det är ett riktigt liv och även om jag inte vinner scenariot, t.ex En polis jagade mig och att jag blir trött och ramlar så att polisen vinner scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit P bannad för att jag scam en grabb på import. Detta tänkte jag var okej för det kunde ha skett irl men nu när jag tänker efter så är det en riktig skit RP och inte så trevligt mot han som blev scammed.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja de har jag tex vdm att köra över någon eller powergaming att inte rpa på skador etc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Du är redan medlem på det discordkontot. Har du skrivit fel konto?

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom... Du har fått tillbaka dina roller av staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka