Accepterad T ice | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? _toffe_

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-18 144850.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Hejsan valde bannat mig för att jag använder mig av spawnmenu på fel sätt. Jag hade varit i en skottlossning och körde därifrån och började köra efter mina grabbar för att se vad de skulle. Medans vi kör så råka min bil sladda ur och jag krockar så att bilen går paj. Jag väntar en liten stund och RP med skador skador. Men efter en stund så ser jag att ingen kommer Och Jag bestämde mig för att ta spawnmenu till Sandy. Jag tänkte att jag inte var i något scenario och kunde ta närmsta plats att spawna. Var helt fel med och jag ber om ursäkt Jag har lärt mig att man inte ska använda svar med det i fel tillfällen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt innan jag blev bannad så hade jag varit i en skottlossning och sedan åkt från platsen Jag såg att mina grabbar åkte upp mot Sandy och jag valde att följa efter men på vägen upp dit sladdar min bil ur och jag krockar Jag är RPar på mina skador med sedan väljer jag att ta spawnmenu för att jag inte är it scenario men detta var fel och där och då tänkte jag inte på det. Jag spawnar Sandy och löper mot ett garage men precis när jag kommit fram till garaget skriver Hejsan att jag ska hoppa support Jag undrade varför och sedan hoppade support. Jag hoppas du litar och tror på mig Hejsan att jag lät mig för det har jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban för man ska inte ta spawnmenu i fel tillfällen och det gjorde jag precis. Så det är ingen felaktiga barn för man ska RP utifrån där men jag hoppas ändå att du litar på att jag lärt mig för det har jag gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns väl mycket lättare kunnat göra annorlunda. I detta läge ska jag absolut inte ta spawnmenu. Jag ska RP härifrån oavsett vad, men detta tänkte inte jag på där och då. Jag tänkte att det var smart att spawna Sandy för det var närmsta spawnplats så att det är nogorlunda rätt men nu när jag tänker efter så är ju det fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut med lärt mig något av min ban. Man ska inte ta spawnmenu i fel tillfälle man ska alltid försöka RP därifrån om att exempel inte behöver gå spawnmenu för att äta irl till exempel. Men som sagt ska man inte gå på spawnmenu Oavsett om man är i scenario eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka