Nekad T.G | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.G

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? t.g0443

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson. Han är 30 år gammal och kommer från Luleå. Adam har alltid gillar att hjälpa andra och är en väldigt trevlig person. Adam började skolan i Örnässkolan. Adam blev mobbad för sin dröm om att bli elektriker från 1an till 6an då många tyckte han inte hade vad som krävs och tyckte att elektriker var töntiga. När han gick ut nian så började han på gymnasiet där han gick el- och energiprogrammet för att försöka bli elektriker. Efter gymnasiet så började han jobba som elektriker precis som han hade drömt om. Han tjänade ganska bra pengar och hade ett bra stabilt liv. Nu vill Adam och hans kompis Ahmed Eck flytta till unive staden för att starta nya äventyr och hitta nya kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra bra och roliga rp scenarion. Som då är roliga och utvecklade för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna ska ha kul och inte fokuserar så mycket på att du alltid måste vinna. Båda parterna ska vinna på det :)

Hur hittade du Unive? Min kompis bjöd in mig och sa att det är en bra server :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka