Nekad T.G | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.G

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? sv_sv1

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Garca Garcini är en ung man från en rik familj i Saudi Arabien. Han intressen är Olja och pengar han är en väldigt väl bemötande person, han tycker om att skaffa nya kompisar och jobba lagligt, hans plan för den här staden är att bli väldigt rik och skaffa många vänner efter vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och unik rp. Medans jag följer alla servers regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario. Om någon rånar mig så ska jag inte logga bara för jag vill vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler. Rdm = Random Death Match döda någon utan anledning. Vdm = Vehicle Death Match döda någon med fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat på många servrar och en av dom var unive för ett tag sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det :)

Nekad
Anledning:
Utveckla allt, främst din karaktärsbeskrivning. Se till att ha med alla punkter i din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka