Accepterad T.G | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.G

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? deviousgiant02

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Andersson och är 37 år. hans brosha Giri är mång miljonär och äger eget företag. Adam är inte lika rik och har ont om pengar då han lånat pengar av sin brosha en lång stund och bara spenderat det på droger och onödiga saker. tillslut fick Giri nog och sluta ge pengar till han. Adam ville ha snabba cash och börja köra kriminella och även sälja droger så han kunde fortsätta samma livstil. det gick bra tills han blev tagen av polisen och sattes in en stund. när han kom ut igen så hade hans förälldrar slutat ringa han ch ville ingenting med han att göra. den enda han hade kvar var hans bror Adam. Adam ville hjällpa giri att vända på livet och börja jobba hos honom. giri sa ja och jobbade där i hela 5 år tills han sa upp sig och tänkte starta eget. det gick välldigt bra tills polisen kom till hans dörr och sa "dina förälldrar tom och mina har tyvärr försvunnigt imorse och hittats döda i en bil som stog i lågor på eftermidagen två mistänkta har tänt på bilen". Adam blev riktigt arg, även om de inte ville nått med Adam att göra så ville han ha hämnd. han sa att han ville se dem som hade gjort detta. polisen sa ja och att han skulle komma till stationen morgonen efter. Adam sov inte den natten och när han kom till stationen så sa han att han ville prata med dem själva. polisen sa ja och lät han in i rummet som dem var och när polisen stängde dörren så slog han skiten ur dem och tog livet av ena. polisen kom snabbt in och Adam fick vara i fängelse änu en till gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra bra och roliga rp scenarion. Som då är roliga och utvecklade för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna ska ha kul och inte fokuserar så mycket på att du alltid måste vinna. Båda parterna ska vinna på det :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM = Döda/attackera någon utan anledning. VDM = Använda ditt fordon som vapen. Suntförnuft = Tillexempel springa runt med vapen uppe på torget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat rp på många olika fivem servrar och spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om det står plagiat på eran plagiat checker så kan ni kolla på mina gamla ansökningar och se att allt skrivet är mitt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka