Nekad T.G | Ban Överklagan [Ville]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.G

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874645936/

Ditt Hex-ID: 1100001368055b0 (Hex)

Vad är din discord tagg? sv_sv1

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-02_212418952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra över en kille lite lätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bad han hoppa in i våran bil men då sa han något liknande till "Dö era fula jävlar" du nuddad jag honom lite lätt med bilen så han föll om kull.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda och tror inte det är värdigt av en efter som att han startade det och det var inte grovt direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare fast det var ett bra tag sedan har inte spelat på 2 månader. Fast har lärt mig mycket av det jag blivit bannad för tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte nuddat honom med bilen över huvudtaget även fast han sa de hemska sakerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

jag kommer att neka din överklagan då man aldrig får använda sitt fordon som ett vapen även om den som man kör på har skadad / sagt något dumt till dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka