Nekad T-Bone | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T-Bone

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198124732546

Vad är ditt namn i verkligheten? Tove Olsson

Vad är ditt discord namn? Toveol#5473

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1992

Berätta om din karaktär. Vanessa Falk föddes i en liten by utanför småland 1990 och bodde tillsammans med en alkoholiserad mamma och elak styvfar. Och med en pappa som var ute ur bilden och höll på med grov kriminalitet.
Detta gjorde att hon sällan var hemma och desto mer ute och gjorde bus och gick i sin pappas fotspår. Kompisarna började hålla på med droger och kriminalitet och Vanessa blev snabbt en huvudfigur i umgänget då hon aldrig haft ett riktigt hem att komma hem till. Hon styrde och ställde men småland blev snabbt för litet för henne och hon flyttade då till Stockholm och skapade ett eget entourage som fokuserade på drogförsäljning och annat.
Hon har också alltid känt sig menat för något större än de vanliga jobben, men för att klara sig ekonomiskt har hon behövt jobba på en snabbmatkedja på sidan om dagtid och sedan det andra mestadels kvälls och nattid.
Vanessa har alltid känt sig otillräcklig men som en huvudperson i sitt gäng får hon nästan all respekt och uppskattning hon söker och alltid krävt från sina föräldrar. Hon har ett enormt driv och vill tjäna stora pengar och bli någon för att kanske slutligen få sin mammas bekräftelse.
Hon vill inte vara kriminell egentligen men vet inte riktigt vilken väg hon ska gå, så hon är villig att prova på det mesta.
Hon är inte elak men det är få saker hon inte skulle göra för pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det kanske inte är jättevanligt med kvinnor som spelar och det kan vara roligt med lite omväxling tänker jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar roligt och spännade med rollspel, har inte testat förrut

Hur hittade du Unive? Via min sambo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt tillsammans med vänner och pojkvän

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill spela med mina kompisar och tjäna pengar i spelet och försöka att verkligen gå in i rollen. Det verkar väldigt spännande och roligt. Jag vill gärna jobba i spelet också och försöka få det så verkligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Tillbaka
Top