Accepterad T-Bone | Medlem ansökning [alexander2005]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T-Bone

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198124732546

Vad är ditt namn i verkligheten? Tove Olsson

Vad är ditt discord namn? Toveol#5473

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1992

Berätta om din karaktär. Vanessa Falk är en tjej född 1990 som ursprungligen kommer från en liten by utanför småland. Hon är uppväxt med en frånvarande pappa som höll på med grov kriminalitet och en alkoholiserad mamma med en elak styvfar. När hemmet inte var en plats hon ville vistas på var hon ute mycket med ungarna från byn. De blev en del bus och lite brott gjordes här och där. Men småland blev snabbt för litet för Vanessa och hon flyttade till Stockholm som 16 åring.
I Stockholm träffade hon vänner som var äldre och som höll på med kriminkalitet. Hon fastnade snart i samma banor och började göra större och större brott. Med den ökade modigheten ökade även respekten för henne och hon blev snart en av de mest respekterade i gänget.
Men Vanessa vill egentligen inte hålla på med kriminalitet utan drömmer om en välbetald karriär inom något annat yrke. Det enda hon någonsin strävat efter är uppmärksamhet och kärlek från sin mamma.
Snabba pengar är der som lockar men för att kunna betala hyran i tid jobbar hon på som vanligt på dagarna på en snabbmatsresturang.
Hon har alltid varit duktig i skolan och tycker om att vara duktig och göra rätt för sig men hennes väg i livet har varit svår och krånglig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med skratt och roliga konversationer. Jag som tjej kanske kommer bjuda på en annan synvinkel och bidra med lite nytt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar roligt och spännade med rollspel, har inte testat det förrut. Har kollat lite på streams och det ser verkligen roligt ut när det tas på allvar.

Hur hittade du Unive? Via min sambo som också köpt spelet och visat mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att ha roligt med mina vänner och pojkvän och kunna bidra med roligt och äkta rollspel. Vill hitta något roligt jobb och tjäna pengar i spelet . Eftersom det är första gången jag testar något liknande så har jag inte så mycket mål ännu förrutom att våga gå in för det och utmana mig själv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att ha roligt med mina vänner och pojkvän och kunna bidra med roligt och äkta rollspel. Vill hitta något roligt jobb och tjäna pengar i spelet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte, de är första gången jag testar något liknande
 
Tillbaka
Top