Nekad .T.A.B.B.E.N. | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.T.A.B.B.E.N.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeuz heter jag och är 11 år gammal.

Vad är ditt discord namn? Amadeuz#8853

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2013

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker örus. han var en kille som busade mycket i sina år
mycket krim saker på gatorna där han borde. hon borde i Stockholm i 16 där han var mycket efter lyst när han vart 6 år redan hade det börjat med hans kompisar att det skulle vara mycket med krim livet hans mamma pappa dog när ha var 7 år så han blev ledsen som bara den och det gjorde att han fick börja på barn hem till slut tills han var 16 är drog han där i från till staden Vetlanda där det hända mycket saker som skott och massa saker.
när han då är 28 år gammal flyttade han till staden unive där han nu gör massa saker poliser kommer nog vara efter han och saker som krim gör
han gillar det staden kommer nog få många vänner som kommer hjälpa hans nya liv i staden unive som är hans största mål att komma till nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att förbättra med servern rp mer mer den är bra nu men kommer försöka göra så bara rp som DET BARA GÅR...

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (vdm... att någon bara kör över en och han dör) ( rdm... att nån komemr skottar en eller dödar en med händerna utan anledning)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jätte mycket har kört i två år snart

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att min ansökan är bra att kommer tro jag blir godkänd!!??...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka