Nekad Tård | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tård

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? //steamcommunity.com/id/albinhedgren/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Tård#3190

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter leonardo och är född 1981. Han har bott i italien tills han var 23, i sin barndom hamnade han i ett område med mycket gängkriminalitet. Han fick erbjudande at jobba för maffian och han sa jag på grund av pengarna. Han flyttade från sverige för att han jobbade för maffian i sicilien och misslyckades med ett viktigt jobb. Han skulle leverera en stor summa pengar med sin lastbil men krockade och blev tagen av polisen, Han satt inne i 6 år och när han kom ut flyttade han till sverige,När han kom till sverige fick han leva under marken ett tag tills allt lugnat ner sig efter som dom fortfarande.Leonardo har jobbat på samhall och sånt men han tycker det är för dåligt betalt. Han har bott i sverige och försökt att få jobb men eftersom hans bakgrund inte var så stabil ville ingen anlita honom. Så han försöker starta en egen verksamhet. Leonardos intresse är bilar, Han gillar Mercedes
och speciellt Ferrari . I italien hade hans pappa en bilverkstad som han brukade jobba i när han var ung. Han är en känslosam man och en ganska tyst man men han kan även bli arg snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp och rolig rp och även säga till om buggar och förslag för att göra servern bättre. Jag vill att alla ska ha roligt när jag är med och spelar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det känns som en bra och seriös server med bra spelare. Och en server med många spelare och bra staffs.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis Som spelar på denna severn

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är som sagt hatt ha kul men även att min karaktär bilr framgångs rik. Jag vill också vara med och förbättra servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli den bästa rolspelaren på servern men ockcå att ha kul. på unive skulle jag villja ta ett job som polis eller mekonmomen osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte nu men har spelat på skrp och inpire rp.

Tillbaka