Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ssatanicc/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Gustafsson
Vad är ditt discord namn? TändarN#6662
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasir Afan och är född 1995-08-31 och är ifrån Afghanistan, han har rymt från krig och nu kommit till Sverige. Yasir är en bråkig person som gillar att kaxa mot folk som inte tar han på allvar.
Yasir har en orten dialekt och gillar att rappa.
Varför ska just du bli whitelistad? Gillar RP och vill få ett riktigt jobb istället för att vaska guld.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna bli kriminell och skaffa ett gäng med utländska karaktärer.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommendera er.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Samla ihop ett gäng och bli rika.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Gustafsson
Vad är ditt discord namn? TändarN#6662
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasir Afan och är född 1995-08-31 och är ifrån Afghanistan, han har rymt från krig och nu kommit till Sverige. Yasir är en bråkig person som gillar att kaxa mot folk som inte tar han på allvar.
Yasir har en orten dialekt och gillar att rappa.
Varför ska just du bli whitelistad? Gillar RP och vill få ett riktigt jobb istället för att vaska guld.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna bli kriminell och skaffa ett gäng med utländska karaktärer.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommendera er.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Samla ihop ett gäng och bli rika.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället