Nekad Szwed25pl | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Szwed25pl

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk?



Vad är ditt namn i verkligheten? Damme

Vad är ditt discord namn? Szwed#9911

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2005

Berätta om din karaktär. En väldigt stor kille, med den sjukaste basrösten folk har hört, men snäll som en teddybjörn på utsidan. Utstickande namn som passar en basig kille, typ Urban/Leif/Pedro. En kille som alla känner, skulle tänka mig (utan att ha full koll på alla yrken) en taxichaufför / bärgare eller liknande med mycket personlig kontakt med kunder, där man visar sig som en superstor teddybjörn. (Tänk John Coffey från Green Mile)
Historian av denna person är svår att tänka upp på ett par minuter såhär, men en till synes nyinflyttad lugn person som bara drar sitt lass till samhället, möjligtvis nyutsläppt från fängelset för att ha åkt dit för en bilstöld (där han tog på sig skulden) i tidigt vuxenliv. Leffe är väl 33 och har spenderat hela sitt vuxna liv bakom galler, men har kommit ut och försöker visa alla att han blivit omvänd och kör det ärliga spåret.
Men det inget vet, är att Leffe ibland ger sig ut på nattäventyr när ingen tittar för att dryga ut dagskassan lite Wink

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att sörvern är jättebra eftersom den har bra kommunity inga p12or som lallar runt, Ganska bra staff som har ordning på sövern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en trevlig roleplay med andra spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex blir rånad eller kiddnap ska jag inte åka iväg eller Combat loga, jag ska bilda roleplay scenratio för både mig och honom,. båda ska ha det roligt, Inte bara att en ska vinna, ibland får man brösta att man blir rånad sånt händer irl också så aa.

Hur hittade du Unive? på Fivem list sörver har spelad innan här när det hätte multiPVP
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top