Nekad SyZo__ | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SyZo__

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? syzo__

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed yäni 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed hade det svårt under sin uppväxt han hade bara en mamma som fick jobba hårt och ahmed var hemma och hjälpte sin mamma och de hade de svårt med pengar och han hade 1 syster och ahmed och hans syster fick inte allt de ville ha utan de var svårt ifall de ville ha nåt så var de tvungna att hjälpa till och jobba och ahmed verkligen försökte att hitta jobb men de var svårt men tillslut så hitta han ett och började samla in pengar till familjen och nu ska han bara fortsätta leva med detta jobb och sen kanske börja bli polis eller fortsätta på samma spår som kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp nivå och visa respekt till alla spelare men även alla staffs jag kommer att ta det seriöst och ta de på allvar och inte lalla och om jag ser nåt eller om nån lallar eller om nån håller på och förstöra på servern kommer jag säga till staff om de och jag kan alla regler som gäller och jag tar allt seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partens ska ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de var en gång där jag körde runt med min bil och sen hoppa jag ut och sköt och sen hoppa direkt in igen i bilen och körde iväg och jag har lärt mig att man inte ska göra detta och lärt mig att jag istället ska använda mig av social rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, combat logging, powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Plagiat, samt verifiera tills vidare ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka