Nekad syster040 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

syster040

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? gamerking12345_05724

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gus Söder han är en unik karaktär från alla olika karaktärer på servern han kört sitt egna race och har ett ganska lätt liv. Han bor i staden unive i en liten lägenhet med sin kompis nwad. Nu ska jag berätta lite om karaktärens uppfattning. MIn karaktär uppväxte i ett stort område i stockholm han har haft ett bra live och bott gangska lyxigt med sin familj. Han har alltid haft det bra med mat, dryck, socialera sig, kompisar osv. Allmän ett fantastikst liv nu har han fylt 25 år och gått ut ur gymnaiset och har flyttat till staden unive eftersom han har studerat till polis och nu ska han kontoakta den univeska polysmyndigheten och ge papper för sin utbildning han har och skaffa jobb som polis man. Han har alltid drömt att bli en polis man och alltid var hans dröm att hjälpa liv i sitt samhälle och allmänt hjälpa till och hålla det bra i samhället, få bort kriminella personer osv. Han är en positiv o social person o alltid med en fantastiks energi o aldrig arg eller något. Han är allmänt en glad person.
Nu ska han leva sitt liv i unive o va en polis man i unive staden. Hans kompis är oså polis man just nu och det blir extra bra för honom då hans kompisar är poliser och han ska bli polis så blir det perfekt o roligt tillsamans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer alltid bidra med en sån bra och fantastik rp under hela tiden jag rollspelar på servern och alltid hålla det roligt som kommer få adnra spelare på servern tycka det är roligt och som kommer vilja rpa mer eftersom min rp ger glädhet till alla på servern med en sån bra och fantasikt energi, jag kommer alltid göra bra sceanrion på servern och inga dåliga jag är ganska bra på roleplay och vet vad rolplay ordet innebär och tycker det är roligt och vill rollspela hela tiden och ger mig glädja

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltid spela för motpartens vinst och inte sin egna visn som innebär att man inte ska fokusera på att vina i varenda secnaroi man är med på. Utan att spela för motpartens vinst och låta honom vinna lite och inte bara du eftersom det blri inte så kul när bara du själv vinner i varje sceamniron och ger inte en chans till personer i servern vinna lite och som kommer blir tråkiugt. Och de bertyder att spela för motpartens vinst som jag alltd kommer att göra under tiden jag rollspelar på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått varenda regerl på servern, här kommer några regler. Vdm; innebär att du använder ditt fordon som ett vapen opch kör över en person på servern som är emot reglerna som inte är okej. RDM; är random death match som är när du dödar en person utan någon anldening som är också emot reglerna då det bara blir trpkigt när folk går runt och dödar folk för ingen anldening. clogg; som är när man combat logggar som är när du stänger av ditt spel eller quitar ditt spela under ett scenario som är på gång och du bara stänger av som är emot reglerna utan du måste vänta tills detta sceanriot är klar och då kan du dra o stänga av ditt spel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har enfarenhet inom rollspel och vet vad rollspel innebär jag har alltid tyckt det är roligt med rollspel då man spelar som en annan kraktär och man är krativ som jag alltid har tyckt är roligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Ditt discordkontot är mindre än 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka