Nekad systemfragz | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hype

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/x_c_x_c/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? hype#5223

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 1990

Berätta om din karaktär. Jack Berg, han är född i de värmländska skogarna, han är sisådär 30år, intressen har ju alltid varit bilar för han, då han är i princip uppväxt i ett garage, Jack hade inte den bästa uppväxten, farsan var alkis, morsan jobbade mestadels helatiden så Jack fick ta hand om sina yngre syskon, och det var inte alltid lätt med tanke på att Jack var den äldsta. nuförtiden så arbetar Jack med JDM-bilar och trivis riktigt bra med det han gör. Under tonåren så var Jack väldigt populär i skolan, speciellt bland tjejerna, Jack bytte tjej nästan lika ofta som han bytte underkläder, vilket var i princip varje dag. Ungkarlslivet för Jack var en höjdare, numera är han singel och lagt sitt gamla liv bakom sig och vill börja på en ny skala.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser mig själv vara någorlunda bra på att rollspela, jag ska inte säga att jag har den kapaciteten som många andra har som rollspelat flera tusentimmar, men jag vill gärna lära mig mer av det. Och jag trivs absolut på servern då jag träffat en olika rad av människor som är intressesanta. Jag kommer även bidra med en positiv attityd, då jag alltid är glad. Så jag kan sprida vidare positiva vibbar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Första och främst så gillar jag servern när det kan vara så mycket folk på den, man får lära känna olika individer på¨olika nivåer, jag har prövat andra servrar förut men inte riktigt fått den spänning känslan som jag fick här. Blivit väl bemött av folket och mods som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en kompis som brukade spela här innan, han spelar alldeles för sällan nuförtiden men jag stannade kvar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna utveckla mig själv och bli bättre. De flesta servrar jag kört på innan har det varit mycket lall och VDM/RDM osv innan, här tas det hand om det ganska omgående. Vilket är väldigt positivt, och målet är väl att kunna bli "känd" i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna få ett jobb antingen inom Mekonomen, eller Vianor, eller Autoexperten. Sen att äga ett fint hus och fina bilar skulle jag inte tacka nej till. Men det är ju något jag vill sträva efter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka