Accepterad systemfragz | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hype

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad heter du på discord? hype#5223

Ange ditt födelsedatum 12 November 1990

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag är aktiv på servern dagligen. De dagar jag inte är på arbetet (fram till 14:00) loggar jag in från det att jag vaknar tills att jag går och lägger mig. På vardagar spelar jag fram till 01:00 medan under helgen kan det bli framåt 04:00 istället. Jag har en ungefärlig aktivitet på 8-9 timmar per dag.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Anledningen till att jag vill söka till trainee på Unive är för att jag tror starkt på servern och att det håller på att ständigt utvecklas till något bättre. För att servern ska kunna hålla en hög nivå, speciellt rp-mässigt krävs det att det finns folk på servern som håller koll att det ständigt sköts och även hjälper till att föra servern framåt. Då jag själv är 30 år gammal och även har ungefär 1600 timmar totalt på FiveM anser jag att jag kan bidra till så att den höga rp-nivån fortsätter genom att själv bidra till scenarion när jag inte gör staffarbete om jag blir godkänd som trainee samt att kunna bidra med att hjälpa andra att utveckla sitt rp.

Jag har upplevt att under min tid på Unive har jag dessvärre varit med om väldigt mycket lall. Jag känner att jag vill vara med och ändra detta då jag anser att en hög rp-nivå är något som alla på servern ska sträva efter och jag vill som trainee vara med och bygga upp den genom att ge konstruktiv kritik till spelarna på servern och komma med förslag om hur deras rp kan förbättras. Jag kommer även vara möjlig för att banna de som bryter mot de självklara reglerna som alla bör följa.

När jag inte arbetar är jag oftast aktiv från 12:00 och x antal timmar framåt, jag har dessvärre upplevt att det har skett väldigt mycket lall då och trots reports om vad som skett har jag inte märkt någon förändring på de spelare jag varit i närheten av. Jag söker som trainee för att jag vill vara med och förändra detta och kunna vara tillhands under de tider jag inte upplevt att någon har tagit tag i reportärenden. Sedan är jag självklart öppen för att kunna ta emot supportärenden som sker både på discord samt här på hemsidan.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det jag först och främst vill vara med och utveckla är just de spelarna som inte bidrar till att rp-nivån håller sig på en hög nivå samt endast spelar för att göra andras spelande miserabelt och lalla.

Jag vill överlag driva servern framåt och mitt mål är att alla i staff ska kunna ha en god gemenskap och tillsammans komma fram till nya förslag för att arbeta servern framåt. Jag har inga problem att ta supportärenden då jag är ärlig och rättvis. Den sociala kontakten är inte något hinder för mig och jag skulle själv anse mig själv som sakkunnig gällande rp samt att jag har ett bra sätt att hjälpa folk.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 4 månader men har som sagt ungefär 1600 timmar på FiveM

Har du några tidigare erfarenheter? För ungefär två år sedan var jag aktiv på en annan server som idag inte finns kvar och har genom den servern lite av de grundläggande kring staff-arbete. Jag är dock lättlärd och ser inte några hinder att lära mig nya saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner att jag har en god grundläggande kunskap till staff relaterade-kommandon. De som jag kommer på nu på rak arm är följande:

En anledning skall alltid ges när en person kickas eller bannas.

/kick
/svban
/sqlban
/sqlunban
/giveitem
/givemoney
/dv (radie)
/tpm
/goto
/who
/freeze
/unfreeze
/spec
/revive
/bring
/spchatt
/clearall
/giveweapon
/toggleid
/togglename
/bring (id)
/noclip
/spec
/setjob
/announce
/sqlsearch
/skin
/svchatt

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag har inget att tillägga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka