Nekad syssan | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

syssan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089708358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Diana

Vad är ditt discord namn? syssan#3224

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Nina DeLuca är 22 år gammal och kommer ursprungligen från Italien. Hon är född och uppvuxen i Lidingö där hon bodde granne med sin faster, hennes man och deras son (Ninas kusin) Carlos. När hon blev äldre flyttade hon till Italien för att starta en karriär som modell och programledare. Hennes familjerelation har alltid varit bra, speciellt med hennes kusin. Hon ser därför honom nästan som en bror. Hon älskar kläder, snygga bilar (även fast hon inte kan så mycket om dem) och att lära känna nya människor. Hon flyttade till "Unive" för att hennes kusin bott där sen ett bra tag tillbaka. Som sagt älskar hon att lära känna nya människor och hon kan därför framstå som väldigt flörtig. Hennes liv har nästan alltid varit perfekt. Hon vet hur hon ska göra för att få som hon vill och enligt henne har hon alltid rätt. Nina är en väldigt trevlig och spontan tjej.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det behövs fler kvinnliga karaktärer, jag tror även att jag skulle bidra till positiv energi och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag känner folk som rekommenderat servern och det är även en väldigt populär server vilket gör det roligare att spela.

Hur hittade du Unive? Som sagt känner jag andra som spelar här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul och även få andra att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla mig när det gäller rollspel och unive känns som en plattform där jag kan uppnå just detta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag skulle säga att jag är rätt aktiv, jag försöker spela så ofta jag kan.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka