Accepterad SyrianeN11 | Medlem ansökning {glossy}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SyrianeN11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alex2334343

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Mehmed Abdi föddes i Somalia men flyttade till Malmö med sin familj när han var sex år gammal. Hans föräldrar, Omar och Fatima, arbetade hårt för att ge honom och hans syskon ett bättre liv. Mehmed växte upp med starka familjeband och en kärlek till både somalisk och svensk kultur.

Mehmed har alltid varit intresserad av teknik och utbildade sig till mjukvaruingenjör. Han älskar också att spela fotboll och musik, särskilt gitarr och piano. Mehmed är tacksam mot sina föräldrar och vill ge tillbaka till samhället genom att stödja projekt för nyanlända.

Han drömmer om att starta ett teknologiföretag och en dag resa tillbaka till Somalia för att utforska sina rötter och bidra med sina kunskaper där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag akn bidra med serverns rp är att jag kankonstatera att rpen runtom mig kommer att förbättras då jag endast går runt med positiv glädje och inte ska göra andra dåliga saker. Självklart så kommer socialrp delen i bilden och kommer bidra med det också. De grundläggande reglerna kommer heller inte att brytas och göra att det blir ett bra inflytande i rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte alltid ska tänka på en själv och låter motparten vinna för att det inte ska bli powergaming. Utan att det ska bli roligt rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming - Metagaming innebär är att man inte ska ta information från ooc t.ex frå en stream discord eller andra ställen. Det man inte har varit med om i karaktären ska inte den veta. Powergaming - Powergaming är en regel där ma t.ex krockawr i en vägg i 200 och har polisen efters sig och man ska upp på fötterna och springa för att inte bli tagen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har extremt mycket erfarenhet jag har spelat sedan 2020 men jag hade inte tillgång till datorn under test medlems delen och inte kunnat rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka