Ej Antagen SyrianeN | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erifk163

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till mekonomen chef

Vad heter du i verkligheten? Jag heter Jimmy Yakoub

Vad heter du på discord? 175hundragubbe

Ange ditt födelsedatum: 14 November 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sedan 2021 men har inte haft samma konto

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, jag har erfarenhet då jag har jobbat som chef på flera olika jobb jag var chef på sc styling för cirka 1 år sedan, sen har jag varit chef över mekonomen för cirka 2 år sedan. Men jag vet hur dom nya panlerna och så funkar samt har jag varit anställd i mekonomen nyligen så jag vet hur deras paneler funkar. Jag har varit anställd hos Autoexperten samt hållt på med mycket bilar så jag håller på med mycket bilar så jag kan bilar in och ut.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ser fram emot att göra företaget stort samt utveckla teamet och verksamheten på Mekonomen. Mina planer är att göra så alla känner sig välkomna då måste vi kunna erbjuda våra kunder med bra service så de känner sig välkomna hela tiden. Jag kommer lära mina anställda det jag har lärt mig som tex, ge mina kunder en fin och bra service så de går ut med ett stort leende på läpparna. Jag kommer anställa folk som har erfarenhet samt folk som vet hur man jobbar som mekonomen. Det jag kommer göra som chef är att lyssna på kundernas feedback för att kunna se så företaget höjs och höjs blir stora istället för att vi ska göra folk ledsna. Som mekonomen chef kommer jag göra så företaget blir stort då jag ska hålla möten med mina anställda och berätta till dom vi ska göra allt för att folk ska se på oss som ett stort företag.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv varje dag men på vardagar 8-10 timmar på helger är jag vaken så länge som helst. Jag kommer vara mycket mer aktiv som mekonomen chef och inte som krim mitt rollspelande kommer mest handla om mekonomen osv.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst era regler Mvh: Jimmy

Senast ändrad:
+rep Riktigt stabil rpare, trevlig och är god på sammarbete, lycka till nu!

+rep man ser att han värkligen skrivit så bra som det går han är en trevlig person och bra på att rpa.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad. Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Din Chef-Jobb ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka