Nekad SyrianeN | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erifk163

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? JImmy

Vad heter du på discord? Official163

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014aec488f

Ange ditt födelsedatum 14 November 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet är välldigt bra jag är aktiv varje dag cirka 10 timmar på vardagar och helget dygnet runt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen slutet av 2022 men kom tbx för någon månad sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen aning då jag sitter på jobb datorn men kan ni kika upp det eller vill ni att jag skriver det här nedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att /kicka eller /svbanna eller ge dom muntliga varningar om dom gör regelbrott på serven. göra staffens jobb lite mindre som tex. dva bilar som står och påverkar för servens rollspel kunna förbättra spelarnas rollspel. Vi som servervakter ska hålla koll så alla följer servens regler och så alla kan visa socialrp så det inte blir lall osv. Vi har koll om någon fuskar så vi kan rapportera in det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag gillar att ta stora krav och stort ansvar att hålla koll på serven samt spelarna. Jag är en person som visar respekt och hänsyn samt vet hur man ska bete sig samt göra om det sker fel på serven. Jag är en bra person som har väldigt stora mål hör på unive roleplay.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sin servervakt roll som ett fusk eller annat. som ett exempel att vi är inne i ett skjut scenario och mitt i scenariot så dvar jag bilen så dom inte kan ta sig därifrån det är en slags korruption som kan leda till hårda återgärden. Abuse innebär att man använder kommandon fel som ett exempel ge sig själv saker och annat.

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kravet inte får ha mer än 25 styckna bans, du har kríng 41+ styckna.

Du får inte ansöka igen till servervakt, ifall du vill överklaga krävs att du kontaktar @Raxy (korrdiantor).

Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka