Accepterad Syphon33 | Ban överklagan [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syphon33

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SyphonPog/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Syphon

Vad är din discord tagg? Syphon#9384

Vem var det som bannade dig? Elliot.L

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis krockade med en annan kille på motorvägen och antar att han tyckte att vi inte roleplayade tillräkligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi krockade med en kille i 250 och han körde kanske 300 på motorvägen och vi krockade. Vi mötte honom på motorvägen och han kommer i 300 kmh på fel sida av vägen han vänder sin bil och jag och min kompis krockar in i honom på höger sidan. JAg och min kompis såklart roleplayar att vi är skadade och det gör han också. Jag hade bälte på mig men inte min kompis. Så min kompis flög ut ur bilen och dog nästan. Jag roleplayade såklart att jag knappt kunde gå och att min kompis nästan är död och behövde sjukvård direkt sen stannade vi lite och och roleplayade att vi var skadade och sedan tog vi bilen och började åka mot sjukhuset sakta eftersom bilen var nästan trasig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban tycker jag. Eftersom jag tycker att jag roleplayade så mycket som jag kunde. Jag sa flera gånger i voicechat att jag knappt kunde gå och ingame och crouchade när jag gick fram.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 av mina tidagare bans var en felaktig ban. Och en annan var rdm då jag trodde det var en pvp server men nu vet jag att det inte är det och förstår vad rdm betyder nu efter att jag läst reglerna. Och min tredje var var att en snubbe riktade pistol mot mig och jag slog till honom och sprang så då vart jag bannad för fearrp och jag gjorde det för att han var typ 0.5 meter ifrån mig och då tänkte jag att det vore logiskt att slå till honom för att han var nära mig. Men nu vet jag att man inte får göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat roleplaya mer kanske jag vet inte annars. Jag tyckte att jag roleplayade så bra jag kunde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska roleplaya mer skadad antar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka