Accepterad Synsk | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synsk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas-Lyx Chef job.

Vad heter du IRL? Elliot.

Vad heter du på discord? Posyns#0623

Hur gammal är du? 20 år ung och pig.

Hur många timmar har du på Fivem? 480 Timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Både min karaktär och jag har ett personlighetsdrag som en gemensamfaktor där vi driver ur ett säljperspektiv. Med det sagt så vill ja driva en butik med flera glada medarbetare som ska och kommer leverera en service (RP) på en hög nivå. Mitt mål är att få pengaflödet i staden i rullians där risken för inflation minskar och ett trevligt gemenskap skapas med roliga minnen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Sjukvårdare - där jag har otroligt fina kollegor och chefer som jag vet utan tvekan skulle så i god för mig som referenser. Har även folk runt om i staden som gillar att vara runt om mig och det glädjer mig otroligt mycket. Med det sagt så vill jag ge tillbaka till befolkningen något nytt och unikt, Som chef med otroligt fin service :)

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en entreprenör och säljare i blodet som rinner för service och det sociala livet. Det är en matchande sko och uppenbart för min karaktär att söka denna tjänst. Att sätta upp rimliga SLA:er (Service level of agreeement) och ha en högstandard där inte bara att köpa bilen ska vara upplevelsen utan hela resan från att kund tar sig in i butik.

Hur ofta kommer du vara inne? Min karaktär är definitivt en vinnare med så mycket speltid per dag, Jag tar det lite mer åt det seriösa hållet och spenderar runt 8-10 Timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis så skulle jag stanna på servern på grund av mitt entrepnörskap då jag har andra möjligheter exempelvis att stanna kvar inom sjukvården alternativt jobba privat med att köpa o sälja mina bilar då jag har en väldigt bra förmåga att kunna förhandla.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? självfallet inte för att jag spenderar 8-10 timmar på eran server, det säger sig självt hehe..

Har du läst våra Regler? Jag lever och följer lagarna dagligen som en lydig medborgare, Jag tar de på stort allvar och att anammar era regler är något som rinner i mitt blod.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka