Nekad Synsk | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synsk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? Posyns#0623

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 400 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har varit biträdande ett tag o älskar att jobba som falck o vill se det drivas frammåt fast mer seriöst och omtaget vill att alla kunder ska vara nöjda med våran service och är väldigt roligt mycket bra roleplay o mer seriösare roleplay.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit biträdande Chef hos falck ett hyfsat bra tag som sagt och kan det mesta om bilarna ingame

Berskiv din karaktär? Daequan Jennings är en snäll kille på 21 år gammal och tycker om att skruva och meka med bilar som han gjort sedan barnsben alltid haft varit självständig och driven dvs vill jobba och leva på sina egna villkor, Och sedan daequan vart intresserad av bilar och motorer hur alla delarna är som ett pussel så har han ej släppt mekningen på över 10 år Samt så är han väldigt service minded o vill att alla hans kunder ska vara glad och nöjda med hans jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? är inne minst typ 7-8 timmar per dag o har varit sen flera veckor tillbaks jag jobbar ibland dag o ibland natt irl men klämmer som absolut minst in 6 timmar/dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut Unive är sånt underbart community och det hade bara gjort mitt Rpande bättre om något men självfallet hade jag stannat.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp har läst dom utförligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka