Synsk | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Synsk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Daequan#0623

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag jobbar skift IRL så kan spela efter 16:00 -21:00 Och 01-04 på kvällsveckan.

Berätta om dig själv Hej, heter Elliot är 20 år. Är väldigt positiv och driven till saker jag ställer in mig på IRL så jobbar jag som Svetsare just nu och funderar på att börja plugga om igen för att jag har fått nya intressen. på fritiden brukar jag spela väldigt mycket då spel har blivit en sån stor hobby nu under coronatiderna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera på att förbättra servern och vara så aktiv som jag möjligtvis kan Samt bidra till att göra det till en roligare plats för spelare att vistas på och få hjälp så fort som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat drygt en månad nu eller mer kommer ej riktigt ihåg när jag börjat men har över 400 timmar på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag tycker att Unive är den bästa servern ute i svensk form så att säga och då vill jag vara med och utveckla den ännu mer och komma på nya saker som man kan göra för att förbättra en spelares vistelse inom servern. Har funderat och klurat på ett tag nu på att bli support på just unive först kände jag att det redan fanns många duktiga men det stoppar ej mig ifrån att utbilda mig inom detta och lära mig inom rollen för att ta mig emot toppen då jag är väldigt service minded och vill att spelarna ska vara glada och ha väldigt kul när dom spelar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle bidra till bättre och mer effektiv service inom supporten och hålla spelarna nöjd samt glada över hur servern drivs framåt, Samt lägga fram nya förslag till servern och få den att växa inom sitt rykte om effektiviteten och service.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej faktiskt inte första gången jag ansöker om en support ansökan på en server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Som sagt har ej varit staff på någon server förut men lär mig snabbt och väldigt intresserad i det jag gör.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag vilja säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server och skulle som sagt gett upp alla servrar i hela sverige communityt för denna.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Väldigt seriös i vad jag gör och älskar att prata och hjälpa andra människor på ett bra sätt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka