Nekad Sylo | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sylo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bertil

Vad är ditt discord namn? real_berra

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kent Ohlsson, 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktärs personlighet som väldigt glad, snäll, gillar att hjälpa andra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i en liten förort utanför stockholm och när min Bertil Ohlsson växte upp så hade han det väldigt svårt med både skola och hans situation hemma, på skolan så brukade han ofta bli mobbad pga han var ganska tjock och inte hade några vänner. Men hans situation hemma var värre då hans pappa och mamma brukade slå han. Men nu när han flyttat hemifrån och börjat på universitet så har det blivit lugnare. Men ändå ganska svårt att komma förbi då han inte har nå mycket pengar, så han bara kan leva på nudlar om han vill betala hyra. Men han ger inte upp utan hans framtidsplaner är att jobba inom ett bil/mc yrke där han får fixa och trimma fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det som jag kommer bidra med till serverns rp är at jag kommer vara väldigt seriös och inte vara lallig. men kommer fortfarande ha kul med vänner och familj och även hjälpa till med att hitta buggar så servern kan bli så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att båda parterna ska vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC- betyder att man inte får prata out of character tillexemepel att fråga vilken knapp man äter på. VDM: betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. RDM att man inte får döda personer utan ett giltigt bakomliggande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka