Nekad Sylo | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sylo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID: kwmxxy

Vad är din discord tagg? sylo41

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-24 153326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad av staffsen för att jag blev jagad av polisen i typ 5 min men sen så frös hela spelet och jag blev tagen till fivem menyn och det stod timeout och jag har bevis på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av polisen i typ 5 min men sen så frös hela mitt spel och jag blev tagen till fivem menyn och det stod timeout. jag är så hemskt ledsen att detta skulle hända just då vilket jag vet var en dålig timing men jag skulle inte göra det med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från eran sida så fattar jag att det är lite taskig timing men från min sida så frös hela mitt spel och var fruset i tyo 20 sek sen så blev jag timed out.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för det var mitt wifi som dog så jag kunde inte göra något. men jag är hemskt ledsen att detta skulle hända och hoppas jag kan få en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej men jag har köpt en internet kabel så att det inte ska hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka