Nekad sykyjoke | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de.shurda

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277285843

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? sykyjoke#4679

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Olsson och han är uppväxt med mycket droger och hans pappa misshandlade hans mamma under hans uppväxt och sedan så tog hans mamma Kent och drog och lämnade Kents pappa. Han levde mad sin mamma för de mesta och de va ganska fattigt och Kent började hänga med folk som höll på med droger och då så började Kent med att sälja de för att han skulle kunna försörja han och hans mamma för Kents mamma betyder allt för honom. Kent började först med lite grönt och tjänade hyfsat med pengar och sedan så började han få ihop så mycket så han kunde börja deala med folk som har en ganska stor del av drogerna som går i staden och sedan dess så har han bara blivit mer och mer kriminell. Han började göra rån med tunga vapen som carbiner och andra vapen. Han fick pengar till fina hus och sedan till fina bilar och nu för tiden låter han alla andra jobba åt han. Han låter ingen trampa på hans tår och står upp för sig själv. Kent sviker ingen av hans bröder och sedan så hatar han polisen för saker som hände när han var liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde få whitelist därför jag känner att jag kan tillföra till rollspelet på Multistaden och desutom förhoppningsvis hjälpa andra genom mitt kommande rollspel i staden. Behöver även whitelist då jag vill ha möjligheten att bli anställd på olika arbetsplatser som kräver ett medborgarskap och sluta med att utföra ströjobb åt olika människor och bli mer självständig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill gärna bli whitelistad så jag får tillgång till flera jobb här på multistaden så som polis, gäng och andra roliga jobb.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden genom en kompis och att många har pratat om multistaden, då kände jag för att gå in på servern och testa, och jag gillar verkligen multistaden, det är inne många spelare, och rp nivån är hög. vad mer kan man önska om?

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är framför allt att ha roligt. och skapa rättvisa, roliga, unika och helt enkelt så bra scenarion som möjligt. jag hatar när folk spelar för makt och pengar och liksom försöker äga servern, rp ska vara rättvist och det är det jag strävar efter för då blir det mycket roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte hittat nån server som passar mig. men multistaden verkar va nått i min stil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka