Nekad sykyjoke | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de.shurda

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277285843

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? sykyjoke#4679

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kent Olsson och är född den 13 juli 2000, han föddes i stockholm och hade en ganska normal uppväxt till han blev 13, Då han blev springis åt ett par personer, Och han sålde droger så ofta han kunde för hans bossar hade höga krav på sina springisar, Och han sålde ofta Amfetamin och Hasch-kakor, men när han skulle sluta som springis blev han rånad av sina bossar, och sen den dagen har han haft svårt att lita på folk och har ofta jobbat ensam, och när han blev 15 så köpte han sin första pistol, en glock 17, och den skulle han ha för självförsvar, men istället så började han råna folk i sitt närområde, För det var ett snabbt och enkelt sätt att tjäna pengar på, men en dag ville en av hans kompisar ha en pistol och köpte kents pistol, och sedan köpte han en ny och kom i vapenhandel som 18 åring, och sedan har det fortsattit så sedan dess.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har rpat i snart två år och jag kommer att skapa unika, roliga och rättvisa scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har en kompis som spelar här och han kan verkligen rekommendera servern

Hur hittade du Multistaden? genom en kompis. sen har många andra pratat om eran server och då tänkte jag att jag kunde testa och än så länge har jag gillat den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa rättvisa scenarion och att ha kul. för jag tycker att rollspel är mycket roligare om man har roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte hittat nån server som passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka