- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277285843/
Ditt Hex-ID: 110000112e557d3 (Hex)
Vad är din discord tagg? sykyjoke#4679
Vem var det som bannade dig? philip
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminella saker inom twitter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att man inte får sälja kriminella saker i twitter
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag plockade meth
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja gjorde fel men inte av mening. ja har läst alla regler men kommer inte ihåg alla, och när han frågande om någon sålde kökskniv och jag inte såg i chatten att han blev bannad då trodde ja de va okej, sen hade jag inte tänkt att köpa en fällkniv utan en stor som liknar en kökskniv. snälla kan ja få en unban ja har inget att göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat strunta i att skriva nått
Har du lärt dig någonting efter din ban? att ja ska läsa igenom reglerna dagligen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000112e557d3 (Hex)
Vad är din discord tagg? sykyjoke#4679
Vem var det som bannade dig? philip
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminella saker inom twitter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att man inte får sälja kriminella saker i twitter
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag plockade meth
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja gjorde fel men inte av mening. ja har läst alla regler men kommer inte ihåg alla, och när han frågande om någon sålde kökskniv och jag inte såg i chatten att han blev bannad då trodde ja de va okej, sen hade jag inte tänkt att köpa en fällkniv utan en stor som liknar en kökskniv. snälla kan ja få en unban ja har inget att göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat strunta i att skriva nått
Har du lärt dig någonting efter din ban? att ja ska läsa igenom reglerna dagligen
Har du läst våra regler? Ja