- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer
Vad heter du på discord? trocadero#1337
Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2004
Mellan vilka tider kan du oftast spela? eftermiddagar
Berätta om dig själv jag spelar mycket fivem om dagarna
Vad skulle du göra om du blir staff? vara en bra staff antar jag
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år tror jag
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? hjälpa communityt att bli bättre
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag som support kommer rpa och sen om jag ser någon göra fel så fixar jag det då sen kanske 1-3 dagar i veckan om jag ej har något bättre för mig så svarar jag på reports och speccar
Har du några tidigare erfarenheter? extremt mycket
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? japp
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? lirar inte på någon annan server
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej
Vad heter du på discord? trocadero#1337
Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2004
Mellan vilka tider kan du oftast spela? eftermiddagar
Berätta om dig själv jag spelar mycket fivem om dagarna
Vad skulle du göra om du blir staff? vara en bra staff antar jag
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år tror jag
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? hjälpa communityt att bli bättre
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag som support kommer rpa och sen om jag ser någon göra fel så fixar jag det då sen kanske 1-3 dagar i veckan om jag ej har något bättre för mig så svarar jag på reports och speccar
Har du några tidigare erfarenheter? extremt mycket
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? japp
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? lirar inte på någon annan server
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej