Nekad syky | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

syky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277285843

Ditt Hex-ID: 110000112e557d3 (Hex)

Vad är din discord tagg? sykyjoke#1337

Vem var det som bannade dig? Network19#7166

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är bannad ifrån denna server ansök om unban på www.unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte satte mig i support när han ville prata, Då jag tyckte att han kunde hoppa in i min kanal för jag va mitt i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han ville jag skulle hoppa support, Men jag var inne i ett scenario där jag blev rånad så skrev att han kunde hoppa in i min kanal och snacka eller dra in mig i support, Men han vägrade och stängde av mig ifrån dc och fivem, sedan gjorde jag en unban och skulle kolla den men då hade han tagit bort mitt konto på unive.se

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill hålla en hög rp nivå i mitt rollspelande så jag valde att inte säga till dom ig eller combat logga för det hade blivit värre trodde jag, Jag tyckte han kunde vänta i runt 2-5 minuter på mitt scenario då det är både oseriöst och överdrivet att banna mig för detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för jag skrev att köksknivar fanns på ikea när någon frågade i twitter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade ju kunnat combat logga men jag trodde jag skulle få ban då, Men tydligen så blev det ännu värre

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag tänker inte combat logga i scenarion det kan ni glömma och gå ooc tänker jag inte heller göra, men jag ska hoppa support så fort jag kan om någon vill prata, btw jag gjorde nyss detta konto och hoppas ej att han tar bort detta

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka