Accepterad Sykeatrine | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sykeatrine

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Renato

Vad är ditt discord namn? Syke3045

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Osborne, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, ambitiös och vaksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: David Osborne, 27 år. David föddes och växte upp i en förort till Los Santos, där han lärde sig tidigt att överleva i en hård miljö. Hans föräldrar jobbade hårt för att ge honom en bra uppväxt, men de kämpade med ekonomiska problem. Som ung tonåring blev David fascinerad av den lokala motorkulturen. Han utvecklade ett intresse för bilar och lärde sig en del om dem.

En dag var David på en lokal bilträff där han fick se flera kriminella av olika grader. Avundsjuk på deras framgång, började David involvera sig med dem. De tog David under sina vingar och lärde upp honom om hur saker fungerar i detta liv. David, blind på grund av naivitet, började utveckla tillit och lojalitet till sina nya lärare. Han ser upp till dem och vill bli som dem.

David har inte mycket hopp om ett ärligt liv eftersom han känner att inget går hans väg. Låg betalt och hårda jobb gör David trött. Hans nya vänner samt lärare har visat en väg som David inte kan sluta tänka på.

Idag försöker David ta steget till det kriminella livet. Davids ultimata mål med sitt liv är att vara rik, att kunna försörja sig utan stress och oro, att kunna unna sig själv lyxbilar, fina kläder och hitta vänner som en vacker dag kan anses vara ens familj.

Ett naivt livssyn där David tror att det kriminella livet är den rätta vägen för att uppnå sitt mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ge folket som jag kommer förbi en rolig stund. Jag har som ansvar till serverns rp att hålla RP'n inom reglerna för att alla ska ha en rättvis och rolig stund tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för scenarions bästa resultat. Man ska inte vara för stolt för att förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag körde på en stilla stående polisbil i 200km/h. Jag lärde mig snabbt att folk som spelar Unive spelar seriöst RP och det jag gjorde förstörde det. Jag tycker att mitt straff var helt rätt. Jag hade inte samma perspektiv då som jag har nu när det kommer till RP. Jag var nykommen till Unive när detta hände och har idag lärt mig mycket mer och har nu en ambitiös syn på serverns RP.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? POWERGAMING. Innebär att man prioriterar sin egen fördel i ett scenario. RP'n blir orealistisk och tråkig för alla inblandade. Till exempel om jag blir skjuten i benet så ska jag inte fortsätta sprinta, jag borde falla omkull och halta vidare.

SOCIAL RP. Innebär att man inte ska använda våld för att lösa ett problem i ett scenario utan att ha försökt integrera/prata med dem andra parterna först.
Till exempel, jag ser någon som kommer åt något som jag vill åt. Jag väljer att skjuta personen istället för att gå upp till personen och integrera med den och möjligtvis förhändla till en annan lösning än våld för min fördel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rättvis av mig och jag är inte självisk. Jag måste inte vara den som vinner varje scenario. Jag är villig att acceptera förlust för scenariots bästa.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka