Nekad Sydow | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172514620/

Ditt Hex-ID: 11000014841733c (Hex)

Vad är din discord tagg? Sydow#4421

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 7617-ed3db435abde7e8d59f379f3451c9823.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! Varför jag tror dom p banna mig va att jag hade no bushes och det betyder att jag hade mindre buskar en vad andra hade det va derför jag blev bannad och fattar varför för att det blir mycket lättare att se folk när man har det och ångrar mig väldigt mycket och kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va såhär jag skulle gå in på unive och skulle köpa en ny bil och därifån när jag hade köpt den bilen så skulle jag visa dom andra hur snygg min bil va och när jag kom till dc och skulle skärm dela så hoppade san in i vårt dc cal och då så kollade han på min skärmdelning och då sa han med respekt att jag kommer bli bannad för no bushes och det va det som hände. och när jag visar bilen sp kommer san in i vårt samtal och p bannar mig det va rätt av han att banna mig att jag hade det jag hade men jag har lärt mig av min ban och kommer att visa er om jag får 1 till chans att visa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va rätt att han banna mig och vet att jag har gjort fel och vill gott göra er och visa att jag verkligen kan och lärt mig av min ban så det va rätt att han banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för länge sedan och det va när jag va ny till rp och blev bannad annars inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag kunde gjort va att inte sätta på något av det som jag gjorde och har ångrat mig som fan och kommer aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka