Nekad Sydow | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172514620/

Ditt Hex-ID: 11000014841733c (Hex)

Vad är din discord tagg? Sydow#4421

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 7617-ed3db435abde7e8d59f379f3451c9823.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag annvände no bushes och trecers det va derför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inne och skaffade en ny import bil och sen så skulle jag visa i dc min nya bil i krim vc lite snabbt sen skulle jag stänga ner och då väl när jag visade bilen så kom san in i samtalet och drog mig och så att jag kommer bli bannad för mjukvaror och det va så jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va rätt han gjorde bra beslut att han banna mig och har lärt mig för det har gått månader nu och har lärt mig av bannen som jag fick och kommer inte att göra om det det va väldigt dumt av mig att ha på det och ångrar mig så mycket och vill börja rp på eran fina server som har så bra rp och vill göra nytta den här gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan när jag va ny till rpn och visste inte något och då blev jag bannad för jag lallade det är det ända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde ja har gjort jag vet att det va fel att ha det och lärt mig och skulle inte satt på det från första början det är det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig massa grejer om min ban och jag kommer aldrig att göra om det igen och fattar och tagit åt mig det som hänt och kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka