Nekad Sydow | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172514620/

Ditt Hex-ID: 11000014841733c

Vad är din discord tagg? Sydow#4421

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade no buschers

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inne på 100 k or die server sen gick in på unive glömde ta bort och skulle testa min bil sen blev jag p banna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel och fattar varför men kan ni va snälla och ge mig en sista chans vet att jag gjorde fel och är ledsen för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom andra bannes är för länge sedan jag va ny till rp och gjorde fel saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte varit inne på någon 100 k or die server och inte lagt in något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja massa och kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka