Accepterad Sydow | Ansökan till Servervakt [NAN1] [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sydow

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
34
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Sydow#4421

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kör 10 timmar varje dag!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader men behövde byta dc konto det blev hackat.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 14 gånger men det va väldigt gamla grejer som jag har lärt mig. file:///C:/Users/ludvi/Downloads/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en bra person för servern som ska hjälpa folk och få bort lallare och få så bra rp som möjligt så ingen gör fel och så kan dom visa hur man ska göra så man inte gör fel sen så har vi ju kick och ban så dom kan lära sig En servervakt vill göra servern till en trygg plats att rpa. ifall du svbannar en person ingame så kan du be en staff/högre uppsatt att göra så den blir längre och så dom verkligen lär sig eller gör något groft.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tycker att jag är väldigt aktiv som spelare. Jag har haft Väldigt mycket erfarenhet inom servervakt då jag varit det staff och kan väldigt mycket om alla grejer och vet vad man ska göra i alla olika lägen men som sagt det jag vill göra är att hjälpa folk med deras RP så dom får så social RP som möjligt och så alla lär sig regler och så kan jag förklara dom hur dom ska göra så att dom inte gör några regelbrott så dom lär sig så servern får så bra rp. Sen vill jag göra det lättare för staff teamet så dom inte behöver göra lika mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel att jag har toogle id på i ett scenario så jag ser vart folk är sen att jag typ revvar i ett scenario och då tar dom bara för att vinna.

Tillbaka