Nekad .sydow. | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow1

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? sydow_von_grisch

Ange ditt födelsedatum 2 December 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag som FD. MA, Helper Samt SV tänker att det alltid är kul. sen att jag lämnat rp efter personliga skäl är en annan femma. men Oavsett vad har jag hållt mig till Unive. Som sagt är jag FD Helper MA samt SV så jag vet hur man ska agera samt bete sig för att visa den mogna sidan av servern

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja. Om tex en medlemskaps ansökan ligger i krim ansökningar så blir det längre tid för medlemen i frågan att få svar. det ser rörigt ut. det ser oproffsionellt ut, samt att vissa trådar är viktiga så som bugg fel eller raporteringar (osäker om det heter så) där staffs e korrupta eller vad det nu kan vara.

Får en ansökan vara kopierad? Det lättare svaret är Nej. vad jag vet så får man inte kopiera en ansökan. Men det finns ju staffs som gör undantag tex vid medlemskaps ansökningar så kan det stå "nekad utveckla frågorna "vad har du för mål" " och då ger vissa staffs ut godkännande till att kopiera in resten av din gamla och sedan arbeta på just den frågan

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker att många problem är tex att det inte finns så många aktiva forum mods vad jag ser. sedan även att alla trådar har lång vänte tid. men osäker på hur man förebygger detta men kan absolut hitta en plan om det behövs. Men det jag har hört från flertalet medlemmar är att många har problem med att hitta på forumet. Om jag nu blir godkännd kan jag ta ett snack med de som har sagt detta till mig så dom kan utveckla och så kan jag skapa en plan för hur det ska se ut. eller hur det ska vara tydligare.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Enligt mig ser forumet bra ut. Enligt mig kanske lite mer stil rent, och kanske även en "rework" hade kunnat finnas där. med tanke på att så många rp servers har ett exakt likadant forum. men annars ser väll allt relativt bra sorterat ut

Hur ser din aktivitetet ut? Just nu är den väldigt dålig då datorn inte har den prestanda som krävs för att spela unive med konstant 40+ fps (vilket även 40fps är laggigt) vilket gör att jag inte har så kul rpande alls. men jag tänker att jag kan använda det till min fördel och bidra till servern som forum mod istället.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Faktiskt inte

+rep har mycket tid till att hålla på med forumet och hjälpa andra då han inte kan spela :)

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka