Accepterad sxgg_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sxgg/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b427d09

Vad är din discord tagg? sxgg_ | sxgg_#5186

Vem var det som bannade dig? elimz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-12_160400098.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vad jag tror varför staffsen/elimz valde att banna mig var för att jag gjorde ett stort misstag som jag ångrar väldigt mycket. Jag följde då inte standarna i Unive och det menas att jag klädde ut som polis med mina kompisar och sen så åkte vi runt och låssades vara poliser. Detta var ett stort misstag som jag fattar varför staffsen valde att banna mig permanent, för det är ett stor sak att klä sig som en polis och åka runt som inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var och åkte runt med en polis bil väldigt sent på natten. Vi åkte då till ett hus där det tydligen bodde ett gäng dom i gänget gick ut och började snacka väldigt mycket med mig och mina kompisar, där så var det en staff som speccade och undra vad vi hållde på med. Så de gjorde så att de banna mig permanent och ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta var absolut mitt problem alltså mitt fel. Och det var för jag visste själv vad som skulle hända men jag tänkte inte riktigt på det på grund av att det var väldigt sent när jag är helt inkompetent. Så det var en väldigt dålig idé för mig att gå in med kompisarna och klä sig som poliser. Ber hemskt mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivit bannad 11 gånger och där har det varit lite små saker där jag har lärt mig om och sen några andra saker som var dumt att göra. Och dessa banns var misstag som jag gjorde sent på kvällen och tänkte inte riktigt efter mig när dessa saker då hände. Och dom sakerna har jag lyckats tagit lärdom av och kommer inte hända som jag verkligen hoppas. För jag började ändå med unive 2021 och det var en av dom första serverna som jag började på och faktiskt gillade. Så jag har tagit lärdom och kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det finns mycket saker jag hade kunnat göra annorlunda. Första är att jag inte skulle ens lyssnat på minna kompisar att de hade en kul idé tydligen och det var att klä ut sig som poliser som faktiskt var en dum idé och inte kommer förkomma längre. Det är första, och sen de andra är att jag inte ens skulle spela med dom egentligen men de ville riktigt gärna spela så då sa jag ja. Det var väldigt stort beslut av mig som då ledde till en permanent ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Kommer aldrig hända igen och ber otroligt mycket om ursäkt. Jag kommer alltid tänka till innan jag gör något. Som om någon skulle säga att vi gör något skulle jag först tänka så att det absolut inte gör något som bryter mot regler. Annars skulle jag aldrig göra det om då man hade kunnat bli bannad för det man då kommer göra. Så jag kommer tänka 2 gånger istället för 1.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart. Kommer inte förkomma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka