Nekad SwozyWozy | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwozyWozy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? swozywozy

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär.:
Karaktär: Elnour Andersson

Bakgrund och Personlighet:
Elnour Andersson är en karismatisk och målinriktad individ. Uppvuxen med en fascination för affärer och entreprenörskap, har hans positiva inställning och skarpsinne gjort honom omtyckt.

Ankomst till Los Santos:
Drömmen om affärsmöjligheter förde Elnour till Los Santos. Han såg staden som en mångkulturell plattform för nätverkande och utveckling.

Intressen och Drömmar:
Elnour har en passion för bilar och motorsport. Han njuter av att utforska de snabba och farliga sidorna av livet och älskar att köra genom stadens gator och landsvägar.

Moraliska Flexibilitet:
Elnours moraliska kompass är komplex. Han är redo att kompromissa med sina värderingar om det innebär att nå sina mål. Ibland kan han ta skumma vägar för att uppnå vad han vill, men han försöker balansera detta med att bidra positivt när det passar honom.

Ambitioner på Los Santos:
Hans ambition är att skapa innovativa lösningar för affärer och teknik som gynnar både honom själv och staden. Genom att dela sina erfarenheter vill han inspirera andra att följa sina drömmar och affärsprojekt.

Elnour Andersson är en komplex och inspirerande karaktär som är redo att forma sin framtid med mod och beslutsamhet, även om det ibland innebär att tänja på sina gränser för att nå sina mål i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa karaktärer, spännande berättelser och intressanta interaktioner som berikar serverns rollspel. Jag har erfarenhet av att skapa unika bakgrunder och personligheter för mina karaktärer, vilket kan ge variation och djup till serverns RP-värld. Jag är också bra på att anpassa mig till olika RP-situationer och samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda ögonblick. Med min entusiasm och engagemang ser jag fram emot att vara en positiv och kreativ kraft på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet agerar för att låta den andra sidan eller konkurrenten vinna i ett scenario. Det skapar en balanserad och spännande spelupplevelse där båda parter har chansen att lyckas.

Hur hittade du Unive? FiveM browser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka