Nekad SwozyWozy | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwozyWozy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? swozywozy

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Elnour Andersson och hans bror reste från Sverige till Los Santos för att hitta jobb och göra affärer. De tyckte staden var spännande med många möjligheter. Elnour hade smarta idéer och brorsan var praktisk. Tillsammans öppnade de restauranger och började samarbeta med andra. Elnour blev känd för att vara trevlig och duktig på att starta saker. De visade att om man är modig och bestämmer sig, kan man lyckas i en ny plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa karaktärer, spännande berättelser och intressanta interaktioner som berikar serverns rollspel. Jag har erfarenhet av att skapa unika bakgrunder och personligheter för mina karaktärer, vilket kan ge variation och djup till serverns RP-värld. Jag är också bra på att anpassa mig till olika RP-situationer och samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda ögonblick. Med min entusiasm och engagemang ser jag fram emot att vara en positiv och kreativ kraft på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet agerar för att låta den andra sidan eller konkurrenten vinna i ett scenario. Det skapar en balanserad och spännande spelupplevelse där båda parter har chansen att lyckas.

Hur hittade du Unive? FiveM browser.

Senast ändrad:
Nekad, utveckla din karaktär, personlighet, intressen och vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka