Nekad SwozyWozy | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwozyWozy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Ditt discord namn: swozywozy

Ditt Hex-ID: steam:1100001436ab6eb

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim + 3 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? 320 + Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att för att 320 kanske inte såg hela scenariot och den delen han fick se såg ut som lall vilket jag förstår.

Hur är beslutet felaktigt? Jag köpte en bil från Marja-Lisas och körde ut för att parkera. När jag parkerade bilen såg jag att min vän höll på att bli jumpad av 3-4 personer. Jag valde att hjälpa min vän försvara sig själv och slog 1-2 personer men inte mer än så. Jag höll inte på med någon kriminell aktivitet utan försökte bara hjälpa min vän att skydda sig själv. Jag har en bra historik och har bara 2 bans (det kanske står 3 men det var felaktig och löstes i support) och har alltid varit en grön spelare. Jag har kört på servern sedan 2023. Jag inser nu att jag borde istället gjort en report och inte hade hoppat in. Jag försöker alltid hålla min RP nivå till max. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans så att jag kan bevisa att jag RPar på ett mycke högre nivå och så inte detta misstaget definerar hur jag är som spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 320 har klipp men kanske inte på hela scenariot. Jag har ingen klipp för att jag hade glömt att sätta på min klippningsprogram.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka