Accepterad swoseee | Medlem ansökning (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swoseee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? Swoseee#2184 råkade skriva fel förut sorry

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Jonte Mirakoviz. Jontes föräldrar drack när Jonte var liten. Jonte blev misshandlad och mobbad som barn. Jonte har levt i en djup depression som ung. Därför var inte Jonte så duktig i skolan. När Jonte blev 12 år gammal så märkte hans lärare Åke att han hade blåtiror. Åke kontaktade Jontes föräldrar om detta. Jontes föräldrar svarade inte ens, dom brydde sig inte om Jonte. Åke valde att ta med Jonte hem. Jonte sov hos Åke 2 dagar. Åke testade ringa Jontes föräldrar igen efter 1 dag, dom svarade inte. Jonte åkte hem till sina föräldrar igen efter 2 dagar. Dom var inte hemma. Jonte blev orolig, Jonte gick ner i källaren och kollade efter sina föräldrar ifall att dom skulle vara där. Dom var inte där. Jonte ringde sin farbror Cesar som var kriminell. Jonte frågade Cesar om hans föräldrar var hos han, det var dom inte... Jonte gick till Åke och knackade på. Åke släppte in Jonte. Sen dess har Jonte bott hos Åke. Jonte började jobba på Postnord. Jonte jobbade på postnord i sju år. Han skaffade många nya vänner och blev ganska populär. Efter några år så blev Jonte lycklig igen. Jonte flyttade från Åke till egen lägenhet. Jonte ville satsa på att Bli polis. Idag har han ingen egen familj riktigt, han har många vänner men inte någon fru eller barn.Han är en snäll kille som gillar att dela med sig av sina egna saker. Om folk behöver någonting så ställer han gärna upp. Jonte är väldigt omtänksam och snäll. Mår nån dåligt så hjälper han en

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom rp och har spelat i antal år och på många serverar. Jag är en väldigt lung person och tar rp på en seriös nivå. Jag tycker också att rp är väldigt kul och jag kommer vara väldigt aktiv. Jag kan nästan alla regler och har som sagt mycker erfarenhet. Jag kommer ha en god ton mott alla och inte göra dumma val i scenarion. Jag försöker att dra ut på scenariona så att dem blir mer spännande och underhållande. Jag spelar inte bara för pengar och materiela tings. Jag vill ha det allmänt roligt på servern och hoppas andra också kan ha det. Jag vill också skaffa mig ett jobb och skaffa relationer med människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda får en bra upplevelse av scenariot. Alltså ska alla spela seriöst så alla får en rolig och trivsam miljö på servern.

Hur hittade du Unive? jag såg den på FiveM hemsidan vid Sverige för den är så populär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka